Cijena plinske instalacije sa ugradnjom

4 cilindra
Euro 1,2,3,4,5,6

Cijena za gotovinsko plaćanje – od 900,00 € (Pdv uključen)
Cijena za obročno plaćanje – od 1.000,00 €
 (Pdv uključen)

 

5,6 cilindara
Euro 1,2,3,4,5,6

Cijena za gotovinsko plaćanje – od 1.200,00 € (Pdv uključen)
Cijena za obročno plaćanje – od 1.333,34 € (Pdv uključen)

 

8 cilindara
Euro 1,2,3,4,5,6

Cijena za gotovinsko plaćanje – od 1.300,00 € (Pdv uključen)
Cijena za obročno plaćanje – od 1.444,45 € (Pdv uključen)

 

4 cilindara direktno ubrizgavanje benzina
Euro 4,5,6

Cijena za gotovinsko plaćanje – od 1.200,00 € kn (Pdv uključen)
Cijena za obročno plaćanje – od 1.333,34 € (Pdv uključen)

 

O atestiranju plinskih spremnika

Postupak samog atesta plinskog spremnika bi trebao biti sljedeći:

Izgradnja plinskog spremnika iz vozila.

Prepumpavanje plina (ako spremnik nije u potpunosti ispražnjen u vožnji) posebnim uređajem sa pumpom
i spremnikom kojeg bi po važečem pravilniku morao imati svaki ovlašteni plinski servis!

Demontaža multiventila.

Punjenje spremnika vodom i postavljanje prirubnice za tlačenje visokotlačnom pumpom
Spremnik se mora tlaćiti na 30 bara tlaka minimalno 10 minuta

Ako se utvrdi nepropusnost i nikakve deformacije prilikom tlačenja tada je potrebno ispustiti vodu iz spremnika, osušiti spremnik iznutra kao i očistiti od eventualnih nečistoča.

Manja oštečenja (moguće prohrđavanje) potrebno je zaštititi antikorozivnim premazom.

Veća oštećenja je bolje ne sanirati, nego takvu bocu odmah proglasiti neispravnom (jer debljina stjenke plinskog spremnika kreće već od 2,5 mm čelika, a često se vide spremnici koji su toliko prohrđali sa ih probija jači udarac običnim čekićem)   

Iz iskustva sve boce koje su montirane ispod vozila nemoguće je atestirati zbog obilnog prohrđavanja.

Po montaži plinskog spremnika i pripadajuće armature potrebno je sa vozilom otići do najbliže punionice plina te izvršiti punjenje plina do maksimuma (utvrditi da li multiventil ograničava punjenje na 80% kapaciteta spremnika) te naknadno po povratku u ovlašteni servis provjeriti sve spojeve na moguće propuštanje.

Nakon toga ovlašteni plinski servis izdaje elektronsku izjavu o obavljenim radovima i upučuje vozilo u ovlaštenu stanicu za tehnički pregled.

Takav postupak za cilindrične boce najčešće se naplaćuje 70,00 € i nakon toga na tehničkom još 27,00 €, a postupak morate ponoviti nakon 5 godina pa je ukupni trošak za 10 godina korištenja 194,00 €!!!
Postupak za torodialne boce najčešće se naplaćuje 80,00 € i nakon toga na tehničkom još 27,00 kn, a postupak morate ponoviti nakon 5 godina pa je ukupni trošak za 10 godina korištenja 214,00 €!!!

Najtragičnije je to što u vozilu vozite spremnik starosti do 20 godina, a iz iskustva vlasnika znamo da se spremnici uopće ne vade iz vozila niti se stavljaju na tlačnu probu (čast izuzecima).

Zamjena cilindričnog spremnika u našoj tvrtci kreće od 200,00 € i nakon toga na tehničkom još 27,00 € i vozite potpuno siguran i atestiran spremnik sljedećih 10 godina pa je ukupni trošak za 10 godina korištenja 227,00 €!!!
Zamjena torodialnog spremnika u našoj tvrtci kreće od 220,00 € i nakon toga na tehničkom još 27,00 € i vozite potpuno siguran i atestiran spremnik sljedećih 10 godina pa je ukupni trošak za 10 godina korištenja 247,00 €!!!

Mnogi vlasnici se odlučuju za ates boce jer ne planiraju voziti vozilo duže od 2-3 godine pa im je jednostavnije i jeftinije napraviti atest boce.

Krakoročno razmišljajući to je i razumljivo sa stanja uštede, ali ne i sa stanja sigurnosti vas i putnika u vozilu.
Dugoročno kod prodaje vozila na plin uvijek se postavlja pitanje: Koliko još vrijedi atest?
Odgovor kupcu može biti evo još godinu ili dvije, ili stavio sam novi plinski spremnik pa atest vrijedi još pet ili šest godina, što je uglavnom dovoljno novom vlasniku.

Važno je napomenuti da su neke tvrtke prijašnjih godina uvozile uz blagoslov nadležnih institucija i spremnike koji nisu nikako u skladu sa važečim eu i hr standardima tj. ispitane su na probni tlak od 17,5 bara (imaju smanjenu debljinu stjenke) što je drastično premalo u odnosu na propisanih 30 bara da pojasnim jedan od sigurnosnih elemenata na multiventilu je sigurnosni tlačni ventil koji se otvara na tlaku od 28-29 bara, a boca je ispitana do tlaka od 17,5 bara!!! Pa se postavlja pitanje da li će stjenka boce izdržati dodatnih 10 bara tlaka prije nego li se otvori sigurnosni ventil.

Sve ovo govorim zbog trenda koji uzima sve više maha, a to je "čekičanje" plinskih spremnika bez ikakve provjere.


Plinski spremnik je siguran sklop samo ako je propisno montiran sa pripadajučim multiventilom, a može biti i potencijalno najopasniji sklop na vašem vozilu!

Tvrtka Auto Silvio je uvoznik poljskih spremnika G.Z.W.M. od daleke 2004. godine (u suradnji sa tvrtkom Auto Tim), a od 2011. godine uvozimo spremnike samostalno te smo ekskluzivni uvoznik za područje RH.
Svi naši spremnici dolaze sa 10 godišnjom garancijom koja je i najveća na tržištu RH.

Za sve spremnike kojima je istekao rok upotrebe od 10 godina, a atestirani su u RH, naša tvrka kao i tvrtka G.Z.W.M. koja ih proizvodi ne odgovara po nikakvom osnovu, jer su oni za nas neupotrebljivi (odgovornost za njihovu upotrebu preuzima vlasnik vozila u koji je ugrađen spremnik).